Întrebări fregvente
În timpul campaniilor precum Mid season sale și Black Friday nu vom oferi serviciul livrare gratuită.
1. Cum obțin produsele și cât costă livrarea lor?
După procesarea comenzii, o vom preda curierului în aceeași zi. Veți primi comanda în termen de 2-3 zile lucrătoare. Costul de livrare este de 20 lei, iar pentru comenzi de peste 300 lei transportul este gratuit.
2. Care este metoda de plată?
Plata se face prin numerar (plătiți curierului la primirea transportului) sau cu cardul pe site-ul nostru.
3. Unde pot vedea un tabel de mărimi?
Un tabel de mărimi este sub descrierea fiecărui produs.
4. Pot să comand prin telefon?
Puteți efectua comenzi prin telefon de luni până vineri între orele 9:00 și 17:00. Numărul pentru comandă este 0733 848 917.
5. Cum obțin confirmarea unei comenzi de succes?
După ce plasați comanda, veți primi confirmarea la adresa de email pe care ați lăsat-o la comandarea produselor.
6. Pot să-mi anulez comanda?
Puteți anula comanda în ziua în care ați făcut-o trimițând un email la shop@cocheti.ro sau contactați Serviciul Clienți de la 0733 848 917 până la ora 16:00.
7. Pot să revin sau să înlocuiesc produsele comandate?
Puteți să returnați / înlocuiți produsele comandate în termen de 14 zile calendaristice în starea în care au fost livrate - însoțite de pachetul original și toate etichetele și documentele cu care au fost livrate. Trimiteți-ne un e-mail la shop@cocheti.ro sau sunați la 0733 848 917.
8. Cui pot solicita întrebări suplimentare?
Puteți contacta Serviciul Clienți la shop@cocheti.ro sau sunați la numărul 0733 848 917.
Vă așteptăm cu drag!