Termeni și condiții

În timpul campaniilor precum Mid season sale și Black Friday nu vom oferi serviciul livrare gratuită

TERMENI ȘI CONDIȚII

1.1. Magazin de imbrăcăminte la modă - Cocheti.ro ( „Maxi Fashion Group“ Ltd. denumit în continuare Vânzător) funcționează pe baza achizițiilor individuale și în comun a mărfurilor.

1.2. Vânzătorul furnizează utilizatorilor informații complete despre elementele specifice în descrierea lor și la cererea utilizatorilor.

1.3. Cumpărător - persoană, firmă sau altă persoană juridică care efectuează o comandă.

1.4. Comandă - un formular de cerere electronic, care apare ca o formă de comunicare între cumpărător și Cocheti.ro,cu care Cocheti.ro este de acord să livreze la o adresă specificată, cumpărătorul este de acord să plătească valoarea sa.

2. Ordinul

Când Cocheti.ro confirmă comanda dvs. însemnă automat că sunteți familiarizat și de acord cu termenii de utilizare menționate în termeni generali. Comanda, acceptată și înregistrată cu succes de Cocheti.ro,care este confirmată electronic, prin e-mail și telefon de cumpărător, fără a fi necesar ca el să răspundă.

Prezentul Contract intră în vigoare de la Cocheti.ro pentru a confirma comanda. Confirmarea se face electronic (e-mail) sau prin telefon (confirmare prin telefon adică efectuarea numai pentru inexactități în adresa sau alte detalii ale comenzii), după pregătirea comenzii. Confirmarea adresei dvs. de e-mail înseamnă că comanda este acceptată și se află în procesare.

3. Livrarea

3.1. Livrarea se face prin curier si este gratuit pentru comenzi de peste 300 de lei pentru întreg teritoriul România, iar pentru comenzile mai mici de 300 de lei costurile de transport sunt suportate de către cumpărător și sunt în valoare de 20 lei / livrare la adresa personală a clientului.

Livrarea se face prin curier de la 9.00 la 17.00 în termen de 2-3 zile lucrătoare după confirmarea comenzii la adresa specificată în înregistrarea clientului. Cocheti.ro își rezervă dreptul de a nu livra comenzile clienților care nu și-au îndeplinit obligațiile care le revin în temeiul înregistrării lor (incorect completate dezinformare de date sau lipsa acestora).

După trei încercări nereușite de livrare efectuate de firma de curierat GLS, comanda va fi considerată invalidă și Cocheti.ro va încheia contractul cu dvs.

Ne rezervăm dreptul de a nu trimite comenzi clienților care s-au înregistrat în sistemul nostru, cu mai mult de două ordine livrate nereușite în termen de o lună.

4. Plata

4.1. La livrarea articolului comandat, utilizatorul plătește prețul său în numerar.

5. Renunțare

Utilizatorul trebuie să notifice în scris dreptul de a se retrage de la cumpărare, fără penalități și fără a da motive, în termen de 14 zile lucrătoare de la data sosirii produsului in firma de curierat. Clienții înregistrați ca persoane juridice nu au dreptul să renunțe la contract, refuzul unui ordin se aplică numai persoanelor fizice.

Produsele trebuie să fie returnate în aceeași stare în care au fost livrate in ambalajul original cu toate accesoriile și etichetele originale nedeteriorate și nepurtate, precum și documentul de însoțire de vânzare de către aceeași companie de curierat cu care au fost livrate. Cumpărătorul este obligat să informeze la Cocheti.ro intențiile de a returna produsul în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea articolului la biroul companiei de curierat. Solicitările de returnare a unui produs după expirarea acestei perioade nu vor fi luate în considerare.

După depunerea cererii de a returna produsul, cumpărătorul are o perioadă de 14 zile pentru expediere la Cocheti.ro. Solicitările după acest termen limită nu vor fi acceptate.

Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea produselor care nu sunt eligibile pentru returnare, și anume deteriorate sau ambalaje rupte, urme de uzura, urme de parfum, suprafete zgâriate, lipsa de etichete și accesorii care însoțesc produsul, etc. Pachetele care nu corespund descrierii vor fi respinse.

La returnarea produselor care nu sunt în aceeași stare în care au fost livrate, nu în ambalajul original și nu au etichetele originale și documentele însoțitoare, Cocheti.ro le va considera nule, și își rezervă dreptul de a nu restitui suma plătită pentru aceștia. Rambursarea se face prin transfer bancar în contul personal al cumpărătorului. În cazul în care clientul și-a exercitat dreptul la transport gratuit, dar în schimb produsele lăsate de acesta nu îndeplinesc cerința,suma pentru transport va fi scăzută din transferul bancar.

Costul produselor returnate deteriorate în timpul transportului din cauza ambalării necorespunzătoare este suportat de clienți. Pentru toate plângerile pentru returnarea articolelor la Cocheti.ro, care credeți că suntem responsabili, trebuis să contactați departamentul. Puteți face acest lucru prin e-mail: shop@cocheti.ro

6. Reclamații

Conform legii privind protecția consumatorilor și normele comerciale, de consum, de cumpărături la magazinul online Cocheti.ro are dreptul de a face reclamații:

- au fost observate deficiențe

- defectele mărfurilor;

- neconcordanța cu dimensiunea declarată;

- mărfurile sunt deteriorate în timpul expedierii;

- timpul de livrare convenit nu este îndeplinit

Plângerile vor fi acceptate în condițiile prezentate mai jos, altfel nu vor fi acceptate:

Plângerea trebuie trimisă în scris la următoarele adrese de e-mail: shop@cocheti.ro

Reclamațiile scrise sunt trimise în termen de 48 de ore de la primirea comenzii de la cumpărător.

- Plângerea trebuie să menționeze: numărul de ordine,numărul de comandă cu care a fost trimis și motivele reclamației.